MullenLowe Alfred wint creatief concours van De Persgroep en ADCN

De tweede editie van 'The Pitch' van De Persgroep en ADCN, is gewonnen door MullenLowe Alfred met een campagne voor Beter Horen.

Winnaars The Pitch 2018
De Persgroep

MullenLowe Alfred wint de tweede editie van The Pitch, een creatieve competitie die wordt georganiseerd door de Persgroep en ADCN. Daarin dient een creatief idee voor een eigen klant te pitchen, met als vooruitzicht de kans om hun campagnevoorstel te effectueren bij de Persgroep.

De jury (zie onderaan) nomineerde Being There met HandicapNL, Boomerang Agency met Amnesty International en MullenLowe Alfred met Beter Horen uit tientallen inzendingen. Na de live pitch van deze drie finalisten, werd de cheque door de Persgroep overhandigd aan MullenLowe Alfred en Beter Horen.

Advertentie

De vakjury van The Pitch bestond dit jaar uit:

  • David Snellenberg (Founder/ECD, Dawn)
  • Thecla Schaeffer (CMO, Accell Group & Board member, ADCN)
  • Lauren van der Heijden (Directeur Corporate Sales, de Persgroep)
  • Ronald Ockhuysen (Hoofdredacteur, Het Parool)
  • Cécile Narinx (Redactie, de Volkskrant)
Showreel The Pitch; finalisten en winnaar

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie