Nederlands Dagblad lanceert allereerste tv-campagne

De krant positioneert zichzelf als 'De kwaliteitskrant van christelijk Nederland.' De campagne is gemaakt door ClubgeistBVH.

Op maandag 10 februari lanceert het Nederlands Dagblad zijn nieuwe televisiecampagne. Het is de eerste keer dat deze christelijke krant met een campagne op tv is.

De campagne bestaat uit een 50” commercial en een 10” tag-on. Ze worden op NPO 1, 2 en 3 uitgezonden, met name rondom actualiteitenprogramma’s. Parallel aan de tv-campagne wordt er een omvangrijke DM-campagne gevoerd in verschillende christelijke titels.

Advertentie
advertisement

In deze campagne positioneert het Nederlands Dagblad zich als ‘De kwaliteitskrant van christelijk Nederland.” De krant voor mensen die zich onomwonden ‘christen’ noemen, maar tegelijkertijd met beide benen midden in de maatschappij staan. Of, zoals in de voice-over wordt gezegd: “…Mensen die geloven, maar niets zomaar aannemen. Voor die mensen maken wij een krant”.

Credits:
Bureau:ClubgeistBVH
Creatie: Maarten Bakker en Peter van Zijp
RTV bureau: Kim Blokland

Verantwoordelijk bij ND: Johan Wondergem
Regisseur: Wim van der Aar
Producer:Judith Engels
Mediabureau: Zigt

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie