Nieuwe betaalapp Splitt wil Tikkie overbodig maken

‘Splitt aan en gaan’, luidt het credo van de introductiecampagne groepsbetaalapp Splitt. 

Betaalapp Splitt

Er is een nieuwe betaalapp: Splitt. De introductiecampagne: ‘Splitt aan en gaan’ claimt dat het ‘Dé betaalapp voor groepen’ is. De campagne, ontwikkeld door bureau Natwerk, laat zien dat als je de app aanzet met een groep, je geen zorgen meer hebt over onderlinge betalingen. 

Advertentie
advertisement
Splitt aan... en gaan - Bureau Natwerk

Bureau Natwerk

Bureau Natwerk ontwikkelde een online campagne-video en de doorvertalingen voor social media. De campagne toont dat de Splitt app aanzetten hét startschot is voor een gegarandeerd leuke tijd met vrienden, wat de plannen ook zijn.

Thijs van der Lee, creatief bij Natwerk: ‘We wilden content maken waarin hét moment wordt gemarkeerd dat iedereen zin heeft om met elkaar te zijn, met het aanzetten van de Splitt-app als startschot. Geen zorgen over morgen, geen gedoe over gister, gewoon groepsrekening aan en gaan’.

Hoe Splitt werkt

Betaal met Splitt

In de app kun je bijhouden wie wat betaald heeft, waarvoor, wanneer en voor wie allemaal. Splitt is te koppelen aan de bankrekening zodat de uitgaven, die bijgehouden worden in de app, binnen één tot drie dagen op de rekening bij- of afgeschreven worden.

Daarnaast heeft Splitt een betaalfunctie waarmee er door middel van een QR-code, voor de hele groep, in meer dan 150 bars en restaurants betaald kan worden.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie