Samsung en Three brengen families samen in ‘connected restaurant’

Het restaurant is gevestigd in Dublin en Sydney. Zo wil het merk families bij elkaar brengen voor een kerstdiner.

Telecombedrijf Samsung en provider Three hadden een pop-up restaurant geopend. Het restaurant zat in twee steden: in Dublin en Sydney. De campagne, opgezet in samenwerking met bureau Boys + Girls een studio United 9, moet families die ver uit elkaar wonen samenbrengen.

Aislinn O'Connor, hoofd marketingcommunicatie bij Three, over de actie: ‘Klanten gebruiken onze service het hele jaar door om met elkaar contact te maken. Met kerst willen we dit een speciale betekenis geven. Rory Hamilton, executive creative director bij Boys + Girls, vult aan: ‘Over de hele wereld moeten families tijdens kerst iemand aan tafel missen. Iemand die moet werken, iemand die niet kan reizen, iemand die gewoon niet thuis kan komen. We hebben met Three Mobile en Samsung samengewerkt om ervoor te zorgen dat gezinnen met elkaar aan tafel kunnen schuiven.’

Voor de campagne zijn telefooncabines met meerdere camera’s en microfoons gemaakt, zodat de verbinding 'levensecht' lijkt. Mensen konden een tafel boeken via deze website. Het restaurant was vier dagen lang volgeboekt.  

Advertentie

Credits

Executive Creative Director: Rory Hamilton
Creative Director: Kris Clarkin
Head of Digital: Shane Casey
Senior Experiential Director: Karleen Smyth
Group Business Director: Pat Stephenson
Senior Account Manager: Andrea Dalton Doran
Senior Strategic Planner: Chloe Hanratty
Senior Digital Strategist: Aoife Murphy 
Head of Production: Derek Doyle 
Head of Design: Barry Smith 
Motion Design: Patrick Horan
Head of Activation: Dan Henson 
Art Director: Laurence O'Byrne 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie