SodaStream geeft 'zeedieren een stem', een schildpad krijgt die van Rod Stewart

Campagne is opgebouwd rond de boodschap dat SodaStream plastic wegwerpflesjes voorkomt.

Geen merk dat zichzelf zo positioneert met iets wat het niet is. Sodastream bouwt zijn campagne volledig op rond de boodschap dat het niet zorgt voor plastic wegwerpflesjes. En heeft daar opnieuw de nodige starpower voor ingezet. Rod Stewart als zeeschildpad zingt samen met een koor op een plastic-afvalberg ‘Now is the Time for Change’
 

'Zeedieren een stem'

In het begeleidend persbericht mag  Daniel Birnbaum, ceo SodaStream International, uitleggen waarom de video is gemaakt: ‘In deze campagne willen we zeedieren een stem geven en samen met hen mensen en bedrijven aanmoedigen over te schakelen van wegwerpplastic naar herbruikbare verpakkingen.’

Later in het persbericht mag Birnbaum opmerken dat één herbruikbare SodaStream-fles duizenden plastic wegwerpflessen kan besparen.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie