T-Mobile-campagne zet de 'Unlimited Mindset' centraal

De nieuwe campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko en licht verschillende diensten van T-Mobile uit.

Afbeelding via TBWA/NEBOKO

T-Mobile start op 24 december een nieuwe campagne in het kader van zijn Unlimited-stijl. De campagne moet consumenten inspireren om vooruit te blikken op het nieuwe jaar. Een jaar waarin volgens T-Mobile technologische mogelijkheden als 5G-internet en glasvezelinternet persoonlijke ontwikkeling 'makkelijker en leuker dan ooit tevoren' maken. De provider spreekt van een Unlimited mindset en voert in de campagne een nummer op gezongen door zangeres Sharon Kovacs.

TBWA\NEBOKO

De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko en rolt uit op tv, radio, sociale media, online en outdoor. In januari volgen er portretten van consumenten die volgens T-Mobile uitgedaagd worden om zichzelf te ontwikkelen tot 'een nieuwe ik'. 

TBWA\Neboko-directeur Rik Ledder zegt over de campagne: 'dit keer staat niet zozeer één product centraal, maar de Unlimited mindset. En daarmee gepaard de overtuiging dat er in iedereen een Unlimited schuilt. Daardoor gaat de campagne echt over de mentaliteit van T-Mobile. Met een hoofdrol voor de producten in de bewijsvoering hiervan.'

Credits:
Klant: T-Mobile
Bureau: TBWA\Neboko
Regisseur: Billy Pols
Productie: Pink Rabbit
Post productie: Captcha, Compound, Postoffice
Muziek: Darius Dante
Zang: Kovacs

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie