Woonwinkel Loods 5 komt met merkpositionering en campagne 'voor het leven'

Merk richt zich op de gepassioneerde interieurliefhebber die op zoek is naar die ene accesoire of dat bijzondere meubelstuk.

Woonwinkel Loods 5 komt met een nieuwe merkpositionering en eerste campagne met de pay-off: 'For Living. For Life.'

Loods 5 bestaat inmiddels 22 jaar en heeft met vijf vestigingen door Nederland. Het richt zich op de interieurliefhebber die veel aandacht en liefde steekt in de inrichting van het huis of de werkplek.

Volgens Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea, biedt de woonwinkel kwaliteit 'voor het leven'. Hij spreekt uit eigen ervaring, zegt hij, met een Loods 5-kast die hij al jaren in zijn woonkamer heeft staan: 'Het is alsof je in je eigen huis op een museumbankje zit te kijken naar iets waar je niet op uitgekeken raakt.’

In de campagne is dit alles vertaald in de bijzondere accessoire of het opvallende meubelstuk waarnaar mensen zo lang op zoek kunnen zijn. In de commercial: ‘Die vind jij niet. Die vindt jou. Kom gevonden worden bij Loods 5.’


Credits
Creative agency: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk bij klant: Diederick Schnitger, Dennis Cup, Annette Verkuyl, Pieter van Rossum
Productie: Vigics
Regisseur: Robbert Doelwijt Jr.
Sound design: Six Feet High
otografie: Tom van Huisstede

Plaats als eerste een reactie

Advertentie