Zalando & SuperHeroes tegen de Nederlandse man: ‘Doe ff extranormaal!’

De campagne 'Be Extranormaal' daagt Nederlandse mannen uit hun eigen stijl te herdefiniëren.

Doe normaal zeggen ze, dan doe je al gek genoeg. Maar wat is normaal? Om Nederlandse mannen aan te moedigen meer zelfverzekerd te zijn en de beste versie van zichzelf te worden, lanceren Zalando en SuperHeroes Amsterdam de campagne ‘Be Extranormaal’.

Met de lancering van de Herfst/ Winter herencollectie van 2019 geeft Zalando, Europa’s toonaangevende platform voor mode en lifestyle, ‘normaal’ een nieuwe betekenis. Met als doel meer onderscheid te creëren, moedigt de campagne “Be Extranormaal” Nederlandse mannen aan hun eigen stijl te herdefiniëren, de status quo uit te dagen en vrij te zijn.

Advertentie
advertisement

De campagne creëert een link tussen de Nederlandse cultuur en de laatste modetrends, met een extra focus op individualiteit. Frisse, moderne kledingstukken in traditionele Nederlandse landschappen bieden een contrast tussen oud en nieuw. De boodschap van de campagne: je bent ‘Free to Be’, voel je vrij om je eigen karakter en stijl uit te dragen.

De films en fotografie zijn geschoten door Noël Loozen, regisseur en fotograaf bij HALAL. Bekijk hier de hero film en de korte video’s. De campagne gaat deze week live.

Credits:

Bureau: SuperHeroes Amsterdam

ECD: Rogier Vijverberg

Creative director: Niels Straatsma

Creatie: Diego Lauton de Oliveira & Fede Botella Padilla

Strategie: Daniel Vargas-Gomez

Account Director: Marieke Fit 

Account Manager: David Andrés Vis Larzábal

Agency producers: Angélica Pangat, Severien Jansen & Ariel Castillo

 

Productie maatschappij: HALAL

Regisseur en fotograaf: Noël Loozen

DOP: Tim Kerbosch

Stylist: Christian Stemmler

Hair & make-up: David Koppelaar

Productie design / art director: Tim Balk

Editor: Arthur Wong

Grading: Erik @ De Grot

Sound Design: Gijs den Hartogh

Muziek: Raven Artson

Plaats als eerste een reactie

Advertentie