Ziggo brengt GigaNet aan de (buur)man met vervolgcampagne

De bekende Ziggo-buurmannen zijn er weer.

VodafoneZiggo noemt zijn vaste en mobiele netwerk sinds kort GigaNet, blijkt uit deze introductiecampagne. Nu komt de provider met een vervolg waarin de bekende buurmannen Ronald (Kees Boot) en Jim (Géza Weisz) in spelen. De campagne is gemaakt door WPP Go One.  

De video speelt in op het gevoel dat niet iedereen meteen het nut van technologische innovaties ziet. ‘Heb je dat nou echt nodig?’, vraagt Ronald als Jim met het GigaNet een spel downloadt. Hij denkt terug aan de momenten waarop hij sceptisch reageerde op de komst van telefoons en het internet, en realiseert zich dat hij daar stiekem hartstikke blij mee is. Tevreden gaat hij naast Jim zitten en neemt een slok van zijn sap: ‘Dat zou nog eens best groot kunnen worden.’

De campagne is het vervolg op de lancering van GigaNet (te zien hieronder). Deze nieuwe naam moet de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo benadrukken.

Creditlijst VodafoneZiggo

CAMPAIGN TITLE: Ziggo GigaNet ‘Heb je dat nou echt nodig?’
CLIENT: VodafoneZiggo
LAUNCH DATE: 15 oktober 2019

AGENCY CREDITS
CREATIVES: Rienk de Vries, Niels Bredemeijer, Tim de Waard, Daniel Samama
STRATEGY: Tjibbe Renkema
CLIENT LEAD: Rogier Leliveld

CLIENT CREDITS
Director Brand & Communications: Louise Meijer
Head of Commercial Communications, Ziggo: Dave Frauenfelder
Senior Communications Manager: Noor Verhoeven

Senior Communications Manager: Hestia Meijer

PRODUCTION
PRODUCTION COMPANY: Holy Fools
DIRECTOR: Mattias Schut
EXECUTIVE PRODUCER: Frank de Kok
PRODUCER: Marga Bierema
D.O.P:  Menno Westendorp
ART DEPARTMENT : Jelier & Schaaf
OFFLINE EDITOR:  MRTN
GRADING & ONLINE: The Ambassadors

SOUND:  The Ambassadors
MUSIC:  Cablejuice

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie