Achtbaan door je huis van ABN Amro is viraal succes

ABN Amro geeft huizenbezitters de kans hun huis te promoten. Wefilm bouwde een achtbaan door een huis dat te koop staat.

  • Carriere
  • 3 December 2014
  • Redactie Adformatie
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

Gisteren live gegaan, en binnen 24 uur al meer 1,7 miljoen views, de &;huizenbezichtigingvideo&; van ABN Amro waarbij een achtbaan door een huis is gebouwd, is een succes. 

Het is productiebedrijf Wefilm dat achter het idee zit. Bas Welling van Wefilm zegt: &;We hebben aan ABN AMRO voorgesteld om in december geen reclame voor zichzelf te maken, maar huizenbezitters de kans te geven hun huis te promoten. Immers: zij kunnen in deze huizenmarkt wel wat hulp gebruiken. Zo hebben we een rondleiding opgeleukt door er een achtbaan in te bouwen.&;

Mensen die hun huis willen verkopen, kunnen zich bij de Huizenpromotor, en maken &;elke dag kans om uw huis op een bijzondere manier onder de aandacht te brengen bij mogelijke kopers.&;

Credits
Klant: ABN AMRO
Concept: Wefilm & Red Urban
Regie: Joris Dommels
Microsite: MediaMonks

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie