AFC Ajax haalt Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen binnen

De Kok wordt hoofd marketing, Anton-Jan Thijssen manager brand partnerships.

Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen
LinkedIn

Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen zijn overgestapt naar de nieuwe afdeling Marketing en Brand Partnerships van AFC Ajax. Ze zijn er aan de slag gegaan als respectievelijk manager marketing en manager brand partnerships.

De Kok is afkomstig van Ogilvy & Mather Amsterdam, waar ze zes jaar werkte. De laatste 2,5  jaar vervulde ze de rol van Global Account Director met als key accounts KFC, Signify en Sennheiser.

Anton-Jan Thijsen stapt over van Helden Media, waar hij anderhalf jaar als strateeg werkte. Daarvoor werkte hij onder meer als managing partner bij Neboko Smarts en TBWA Busted.

Advertentie
advertisement

samengevoegde afdeling

Beiden komen op de samengevoegde afdeling Marketing & Brand Partnerships te werken. Met de nieuwe afdeling wil Ajax beter inspelen op de veranderende vraag van de commerciële partners.  Cas Biesta leidt de nieuwe afdeling die onder verantwoordelijkheid valt van commercieel directeur Menno Geelen.

De Kok en Thijssen vervangen de eerder vertrokken Bart van Essen en Sjoerd van Schooten.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie