Agathe Wiedemair gaat van Amsterdam Worldwide naar Virtue

De van origine Oostenrijkse heeft voor zowel werk, plezier als studie de hele wereld over gereisd.

Agathe Wiedemair gaat aan de slag als head of account services bij Virtue (het creatieve bureau van Vice). Zij wordt verantwoordelijk voor de account - en projectmanagerteams en overziet relaties met klanten als BUD, Foot Locker, Nationale-Nederlanden, Albert Heijn, Accell Group en Unilever. Wiedemair komt in het managementteam en rapporteert aan Perre van den Brink, managing director Western-Europe.

Wiedemair heeft meer dan tien jaar werkervaring in de creatieve industrie. In haar vorige rol als client services director bij Amsterdam Worldwide was ze verantwoordelijk voor merken als Mitsubishi Motors, Pernod Ricard, Intel en Warsteiner. Ook is de van origine Oostenrijkse reislustig; ze heeft voor zowel werk, plezier als studie de hele wereld over gereisd.

Voordat ik voor Virtue koos heb ik een paar maanden de tijd genomen om na te denken over mijn vervolgstap', zegt Wiedemar over haar overstap. 'Ik wil binnen de creatieve industrie blijven, maar was op zoek naar een plek met een sterke interne cultuur en het vermogen om merken op een vernieuwende en relevante manier te transformeren die past bij de hedendaagse cultuur. Virtue voldoet hier absoluut aan.'

Perre van den Brink, Managing Director Virtue Western-Europe: Virtue is enorm aan het groeien. Daarom is het essentieel voor ons om toptalent toe te voegen aan het team. Ik ben superblij dat Agathe voor ons kiest en kijk ernaar uit om Virtue samen met haar verder uit te bouwen.’

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie