Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company breidt team uit met 5 mensen

Na de aankondiging over de strategische samenwerking met Ambassadors is er wederom een stap in de groei van Amp.Amsterdam

Om aan de groeiende vraag van sonic branding opdrachten, muziek producties & licenties én audio-post producties te blijven voldoen wordt het team versterkt door Frederique Vroom, Martin Snel, Pim Mulders, Andrew Riezebeek en Mattijn Willems.

Frederique Vroom was voorheen werkzaam bij Virgin Records als streaming manager en gaat zich bezighouden met productie projecten en sync & licentie opdrachten voor nationale en internationale klanten.

Pim Mulders (gitarist van The Dirty Daddies en voorheen werkzaam bij Topformat) en Andrew Riezebeek (voorheen werkzaam als freelance music producer en recording engineer) vullen het muziekproductie en supervisie team aan.

Martin Snel (voorheen werkzaam als sound engineer en music producer) en Mattijn Willems (voorheen freelance sound designer) gaan het studioteam versterken.

“Het is geweldig om te zien hoe we ons team uit kunnen breiden met deze 5 talentvolle mensen. De uitbreiding biedt ons de ruimte om aan de groeiende vraag van opdrachten te voldoen en deze op het hoogste niveau op te leveren.”
Joost Haartsen, Founder & MD Amp.Amsterdam:

Plaats als eerste een reactie