Andy Hut gaat de tent leiden bij onderzoeksbureau MWM2

Hut is afkomstig van GFK en gaat aan de slag als managing director. Zijn voorganger Govert van den Bos blijft actief voor MWM2.

Andy Hut

Andy Hut is de nieuwe managing director van onderzoeksbureau MWM2. Zijn voorganger Govert van den Bos blijft actief voor MWM2 en gaat zich richten op de groei van de MWM2-groep, waartoe ook de labels Hibou, Crowdtech en Innervoice toe behoren. 

MWM2 is de laatste jaren hard gegroeid en stelt in Nederland marktleider te zijn in online insight communities. Govert van den Bos, voormalig directeur van MWM2 vindt het na bijna twintig jaar tijd voor 'nieuwe energie en nieuwe inzichten'. Zijn opvolger is volgens hem een zeer ervaren leider die de branche goed kent. 

Gen Z-panel

Andy Hut is afkomstig van GfK Nederland. Hij gaf de afgelopen vijf jaar als country-director leiding aan het bedrijf. Eerder bekleedde hij verschillende managementrollen bij Nielsen.

Eén van de redenen voor Hut om in te stappen is het innovatieve en technologische karakter van MWM2. Als voorbeeld noemt hij het nieuw ontwikkelde GenZ panel waarmee MWM2 via Whatsapp onderzoek onder jongere doelgroepen houdt. 'Dat is knap want het is een doelgroep die vooralsnog zeer lastig bij marktonderzoek te betrekken was.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie