Automerken actiever in de sport

Door toenemende activiteiten van Audi, Toyota en Land Rover is de automerkbranche nu de op één na meest actieve branche bij sportevenementen is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sportkleding blijft ‒ net als vorig jaar ‒ de meest actieve branche. De

mediabranche sponsort in 2001 ‒ vooralsnog ‒ beduidend minder dan vorig

jaar. Dat blijkt uit de december-editie van de Sport Evenementen Monitor van

ReSpons. Onder de sponsors van sportbonden is een gestage groei waarneembaar

van het aantal ‘nieuwe economie’- merken, onder andere (Koninklijke

Nederlandse Zwembond), Twinsoft (Koninklijke Nederlandse Schaatsenrijders

Bond) en Concept 2 (Koninklijke Nederlandse Roeibond).

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie