Bijna 200 inzendingen bij SJP

De jury’s van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) krijgen binnenkort 198 inzendingen van 42 reclamebureaus te beoordelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de nieuwe categorie Geïntegreerde Campagnes zijn er 33 inzendingen. De jurering voor de prijs voor de beste arbeidsmarktcommunicatie vindt plaats op 12-13 februari onder voorzitterschap van Talmon Kochheim. Hij is directeur en mede-oprichter van Vandervan & Ko en werkte daarvoor onder meer voor O&M en Lowe Kuiper & Schouten.

Niet alleen werk van bureaus, maar ook 55 inzendingen van Jong Talent worden getoets door een jury van vijf professionals die wordt geleid door freelance conceptmaker Rob Floor. Deze jurering is op 15 februari. De opdracht voor studenten luidde: maak een campagne om KNVB scheidsrechters te werven.

De bekroningen worden bekendgemaakt op 8 mei op een bijeenkomst in de Meervaart in Amsterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie