Britney Spears in dure Pepsi-spots

Britney Spears heeft de hoofdrol in twee nieuwe Pepsi-commercials die tijdens de Amerikaanse Super Bowl XXXVI worden uitgezonden. De spots zouden rond de 8 miljoen euro hebben gekost, inclusief Britney’s tarief.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de eerste commercial ‘Now and then’ reist Spears door de geschiedenis van Pepsi-reclames vanaf de jaren vijftig naar de jaren tachtig, om uiteindelijk terecht te komen in 2002 met Britney’s versie van Joy of Pepsi. BBDO New York is verantwoordelijk voor de commercials. Pepsi werkt ook samen met Yahoo! om internetters hun favoriete ‘Pepsi-generation’ te laten kiezen uit deze eerste commercial met Britney Spears. De keuze van de internetter wordt uiteindelijk omgezet in een spot van 30 seconden, die in het tweede deel van de Super Bowl wordt uitgezonden, aldus Campaign.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie