Dries Poels wordt Head of Marketing bij Nederlandse Loterij

Hij start op 1 augustus en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de spelmerken.

Dries Poels
Tim Stet

Dries Poels maakt na bijna 3 jaar de overstap van bol.com naar Nederlandse Loterij. Daar start hij per 1 augustus als Head of Marketing.

Bij bol.com was Poels als Head of Brand & MarCom verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van het merk. Hij mocht dit jaar het podium beklimmen van de Dutch Marketing Awards waar bol.com werd gekozen tot Marketing Company of the Year. Poels werkte daarvoor bij verschillende bedrijven, waaronder KPN en Ikea.

Bij Nederlandse Loterij is Poels verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de spelmerken. Nederlandse Loterij is de grootste kansspelorganisatie van Nederland en bekend van spelmerken zoals Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Het werd dit jaar verkozen tot Adverteerder van het Jaar bij de SAN Accenten. Arno de Jong (CMO) hoopt met de komst van Poels meer slagkracht van de spelmerken te kunnen ontwikkelen.

Dries Poels zegt uit te kijken om aan de slag te gaan bij Nederlandse Loterij. 'Het is ook een mooi moment om te beginnen, aan de vooravond van de regulering van online kansspelen in Nederland.' 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie