Elastique benoemt Michel van Honk tot managing director

Van Honk (56) is voormalig partner van communicatiebureau BvH, bestuurslid VEA en voorzitter Sire.

In zijn laatste functie was Van Honk partner bij The Source, een groei-catalyst. Bij Elastique, een digital agency dat organisaties helpt om een digitale strategie te ontwikkelen, zal de bureauman zich bezighouden met de dagelijkse leiding en invulling geven aan de groeistrategie.

Van Honk volgt Bart Robben op die aftreedt als managing director maar wel actief blijft als strategy director. Robben doet een stap opzij omdat het bureau volgens hem in een nieuwe fase is gekomen. 'Hierin ligt de focus meer op managementvaardigheden en het benutten van groeikansen. Aan Van Honk nu de uitdaging om hier invulling aan de geven.'

De nieuwe managing director stelt vast dat er een consolidatieslag gaande is in de wereld van digitale bureaus. Hierin nemen partijen als Accenture en Deloitte in rap tempo bureaus over, met de belofte dat ze de klant zo beter kunnen helpen met de digitale transitie. 'Maar het tegendeel is juist waar,'  zegt Van Honk: 'Deze molochen zijn vaak nog bezig met fusie- en acquisitiesperikelen. Ze zijn duur en onervaren op dit gebied. Elastique positioneert zich dan ook als een boutique agency, een wendbaar en kwalitatief sterk alternatief voor deze kolossen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie