Hoe zet je storytelling in voor content marketing?

Hoe zorg je dat jouw boodschap de aandacht krijgt die het verdient? Ontdek het tijdens de online clinic op 19 juni

De hoeveelheid communicatie neemt explosief toe. Hoe zorg je dan toch dat jouw boodschap de aandacht krijgt die het verdient? Dat is een flinke opgave. Er valt veel te leren van journalisten, scriptschrijvers en showrunners. Zij weten waarom we zo geraakt worden door een goed verhaal, of dat nu fictief is of uit het leven gegrepen. Wil je ook meer verhaal in je content? Dan is deze online clinic 'Hoe zet je storytelling in voor content marketing?' voor jou bedoeld.

Datum: 19 juni 
Tijd: 13:00 - 14:30
Locatie: Live-stream 

Ontdek het geheim van een goed verhaal

Ralph Poldervaart neemt je mee op reis in de wereld van verhalen. En laat zien hoe merken, groot en klein, deze lessen toepassen. Alles begint met het vaststellen van de ‘big story’ van je organisatie of merk: de inspiratiebron én anker voor al je content. Aan de hand het Storytelling Canvas doe je zelf een vingeroefening in het vaststellen van de bouwstenen voor je eigen ‘big story’. Vervolgens kijken we hoe dit zich vertaalt in verhaallijnen en ‘micro stories’. Het wordt een spannende clinic vol helden, heldinnen, monsters en magie. Kom verhaal halen!

Over Ralph

Ralph Poldervaart heeft samen met Sander van Duijn StoryDiggers opgezet. Hiermee helpt Ralph organisaties en merken hun verhaal te vinden, vast te leggen en vervolgens uit te dragen. Naast het ontwikkelen van verhaal strategieën voor opdrachtgevers geeft hij ook storytelling workshops en trainingen.

Aanmelden

Schrijf je in voor de gratis clinic op vrijdag 19 juni van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je  een mail met meer informatie over de live-stream. Meld je hier gratis aan >> 

Plaats als eerste een reactie