Influencers introduceren Gel-a-Peel in multimediale campagne

MGA Entertainment lanceert nieuw product in samenwerking met RTL MCN en 3sixtyfive.

Met Gel-a-Peel kunnen meisjes eenvoudig modeaccessoires creëren in hun eigen stijl. Met behulp van ontwerpsjablonen kunnen armbandjes worden gemaakt in verschillende kleuren en vormen.

Influencers

Via YouTube-video’s introduceren influencers het nieuwe product. Het gaat om de YouTubers Onne Di (bekijk video hieronder), en . Via Instagram kunnen fans prijzen winnen: pakketten van Gel-a-Peel, kaartjes voor de Tina-dag op 24 en 25 september en een workshop van Life of Yvonne. 

&;Om de doelgroep van Gel-a-Peel te bereiken en te inspireren was het al snel duidelijk dat de inzet van YouTube en Instagram centraal moest staan. De inzet van de juiste influencers heeft de introductie een echte boost gegeven&;, zegt Bianca Wouters, Marketing Manager Benelux van MGA Entertainment.  

John Meulemans, Managing Director van 3sixtyfive, zegt blij te zijn met de keuze van MGA Entertainment om verder in te zetten op influencer marketing. &;Het enthousiasme in de reacties onder de jonge meiden hadden we met traditioneel bereik nooit kunnen realiseren.&;

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie