Inhaakjury EK Voetbal nomineert 6 campagnes

De jury voor de Gouden Inkopper, de inhaakcompetitie voor reclame-uitingen rond het EK 2000-voetbaltoernooi, heeft zes uitingen/campagnes op de shortlist gezet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De genomineerde uitingen/campagnes zijn van, in alfabetische volgorde, Adidas (tv/print), Amstel (tv), HP (dagbladuiting), Nationale Nederlanden (tv/print), Nike (tv/print) en Telfort (tv/print). Organisatoren van de competitie zijn SBS, De Telegraaf, sportmarketingbureau Trefpunt en Adformatie.De te jureren campagnes/uitingen/acties moeten volgens de vakjury “opvallende creativiteit tonen, die actueel is en die duidelijk een bijdrage levert aan de positionering van een onderneming, product of dienst.” De winnaar krijgt gratis ruimte aangeboden bij de betrokken media-exploitanten.Los van de Gouden Inkopper, eventueel een runner-upprijs en daarnaast eervolle vermeldingen, worden ook ‘gele kaarten’ uitgedeeld voor communicatieve miskleunen. De prijsuitreiking -- is op woensdagmiddag 19 juli bij de Telegraaf. Dit blad organiseert ook een publieksprijs voor haar lezers. De campagnes waaruit kan worden gekozen verschijnen a.s. zaterdag in de Telegraaf.

De vakjury, die maandagavond bijeen kwam, bestaat uit Cora Baas (media director Media Exsposure), Theo van Duivenbode (directeur commerciële zaken Stad Rotterdam), Marleen Houter (presentatrice SBS Sport), Michael van Os (hoofdredacteur Adformatie), Ronald Veldhuijzen van Zanten (adjunct directeur De Telegraaf) en voorzitter/initiatiefnemer Frank van den Wall Bake van Trefpunt.

Inzending is kosteloos, de prijsuitreiking is op woensdag 19 juli.

Inl. Tedy d’Anjou van Trefpunt, tfn 035 62 44 053, email

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie