Premium

Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger weg bij TMG

De functies van commercieel directeur en cmo komen te vervallen.

TMG maakt dat zojuist bekend aan het personeel. 

In de tweede helft van 2016 is er een aantal organisatorische veranderingen doorgevoerd waaronder een herinrichting van de sales- en de marketingorganisatie. De nieuwe marketingorganisatie van TMG werkt nu vanuit een centrale locatie, richt zich op alle TMG-klanten en partners en werkt voor alle landelijke en regionale titels.

Nieuw sales- en marketingteam
Harm van Veldhuizen is de komende maanden aangewezen als ad interim-directeur marketing en sales, samen met tijdelijke algemeen directeur Hans Bakker. Hij was hiervoor onder meer werkzaam bij de ANWB en onderdeel van de directie.

Het managementteam van sales bestaat uit: Sam Bremer (manager corporate sales), Marc Reineman (manager merkenteams) en Ciska Kwint-Tates (manager sales services).

Nieuwe eigenaar
De combinatie Mediahuis/VP Exploitatie wordt waarschijnlijk de nieuwe eigenaar van TMG. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaf daar gisteren toestemming voor. Mediahuis en VP Exploitatie deden op 20 april het openbare bod op TMG. De biedingsperiode eindigt op 15 juni 2017. 

Smit en Wolfensberger begonnen eind 2015 bij TMG bij de aankondiging van de 24/7 strategie. Deze wordt ook onder het nieuwe bewind gevolgd.

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie