John van Lottum en Anke Meulendijks starten partnershipbureau Deux

Deux noemt zichzelf ‘creatief partnershipbureau’.

  • Carriere
  • 5 December 2017
  • Redactie Adformatie

Voormalig toptennisser John van Lottum, nu director brand partnerships bij Eredivisie en Anke Meulendijks, director brand partnerships & propositions bij Eredivisie, starten Deux een ‘creatief partnershipbureau'. Van Lottum en Meulendijks blijven ook werkzaam voor de Eredivisie en Fox Sports (Eredivisie Media en Marketing CV).

Influencers
Het bureau beoogt partnerships tot stand te brengen tussen merken en platformen of merken en merken. Onder ‘platformen’ verstaan de initiatiefnemers onder meer dingen die zijn gerelateerd aan sport, cultuur, muziek of media. Deux: ‘Maar ook bekende personen en infuencers.’ Deux wil een rol spelen bij zowel creatie als activatie.

Klanten
Deux verwezenlijkte al een sponsor- en marketingactivatie voor Heineken rondom de ‘More than a Race' campagne als onderdeel van het partnership tussen Heineken en de Formule I. Daarnaast is Deux momenteel medeverantwoordelijk voor partnerships rondom de Flying Dutch 2018. Ook is Deux betrokken bij POM, een internationaal modemerk met Nederlandse roots.

 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie