Premium

JWT Amsterdam wint ‘minicompetitie’ Democratie

Het gaat om de verkiezingscampagnes van de Rijksoverheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De strategie voor de verkiezingscampagnes wordt gebaseerd op het uit wetenschappelijk onderzoek verkregen inzicht  dat mensen effectief gemotiveerd kunnen worden om te stemmen vanuit altruïstische motieven.

JWT Amsterdam gaat de campagnes voor democratie en verkiezingen samen met het ministerie van Binnenlandse Zaken en de Dienst Publiek en Communicatie vormgeven.

JWT Amsterdam is waaraan de Grote Campagnes van de Rijksoverheid per 1 januari van dit jaar werden gegund. De andere drie zijn KesselsKramer, Publicis en Roorda.

De raamovereenkomsten voor Middelgrote en Kleine Campagnes werden per 1 maart 2015 gegund aan .

De afgelopen maanden won Roorda de minicompetities voor en ;VanAnaarBeter&;. Doom & Dickson kreeg , Publicis en The Oddshop won .

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie