Kirsten van Zandwijk gaat Communicatie leiden bij Coca-Cola Nederland

Ze volgt Therese Noorlander op, die binnen de organisatie is doorgeschoven naar de positie van Sustainability Director Europe.

Kirsten van Zandwijk

Kirsten van Zandwijk is de nieuwe Public Affairs, Communications en Sustainability Director van Coca-Cola Nederland. Zij volgt Therese Noorlander op, die binnen de organisatie soorschuift naar de rol van Sustainability Director Europe.

Van Zandwijk startte haar Coca-Cola-avontuur in 2016 en was onder meer verantwoordelijk voor de pr-campagnes en het onderhouden van pers- en mediarelaties. Dat deed zij in het team van Noorlander, van wie zij nu het stokje heeft overgenomen.

'Hoop verantwoordelijkheden'

Het team Public Affairs, Communications en Sustainability (PACS) van Coca-Cola Nederland vormt samen met het PAC-team van Coca-Cola European Partners Nederland, met aan het hoofd Mieke Ansems, het communicatieteam voor Nederland.   

Van Zandwijk is blij met de kans die ze krijgt: ‘Onze merken staan middenin de maatschappij en die rol brengt een hoop verantwoordelijkheden met zich mee. Ik kijk ernaar uit om deze mooie rol te mogen vervullen.’

Duurzaamheidsagenda

Therese Noorlander is in haar nieuwe rol als Sustainability Director Europe onder andere verantwoordelijk voor het aanjagen en aansturen van duurzaamheidsagenda in 28 Europese landen.

Noorlander: ‘Duurzaamheid is onlosmakelijk verbonden met Coca-Cola als bedrijf en hoe we met onze bottelaars, partners, klanten en de wereld om ons heen omgaan. Van inclusie en diversiteit tot vraagstukken rondom verpakking, water, klimaat, ingrediënten tot zero waste.’

In haar rol bewaakt Noorlander samen met diverse teams, waaronder de verschillende Europese bottelarijen, de doelstellingen van World Without Waste en This is Forward- strategie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie