Leven na het huwelijk

Het nieuwe Britse tijdschrift ‘Vive’ meent dat er een interessante markt bestaat onder gescheiden mensen (of mensen die nog aarzelen dat te gaan doen!).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Er is leven na het huwelijk’, luidt de onderkop, terwijl vanaf de cover de Britse televisiepresentratrice Vaness Feltz als rolmodel voor de pasgedumpte vrouw, de lezer toelacht. Cover-items: ‘Uit elkaar? De vijf grootste mythen’, ‘Hoe weet je of het echt voorbij is’, ‘Hoe moet het met de kinderen’, ‘Win een vakantie’ en ‘Alles wat je moet weten over echtscheiding’. Een paar vragen roept het concept wel op. Wie willen erin adverteren, behalve advocaten en makelaars? En waar haal je, na afhandeling van bovenstaand lijstje, nog nieuwe onderwerpen vandaan?

< SIZE=1>Bron: campaign 3-11-2000<#/FONT>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie