Longlist San Next Merkenbouwer 2019 bekend

11 genomineerden wijst de jury aan voor de nieuwe award 'San Next Merkenbouwer'.

Next Merkenbouwer
San

In het kader van het gekozen thema voor het nieuwe San-Jaarboek 2019 - WERK AAN JE MERK met als subtitel Ode aan de merkenbouwers -  werd het San-bestuur geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet want zij zijn immers de toekomst van ons vak. Daartoe voegt San een nieuwe categorie toe aan het jaarlijkse prijzenfestijn: San Next Merkenbouwer.

Daarvoor heeft de San samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting San vorm te gaan geven.

Advertentie
advertisement

Criteria San Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

De jury van San Next Merkenbouwer maakt de Longlist 2019 bekend te kunnen maken met de 11 onderstaande kandidaten in alfabetische volgorde:

  • Jan Blaffert (Fairphone)
  • Kasper Figee (Zeeman)
  • Brett Gaasbeek (OHRA)
  • Sanne Geurtjes (Campina)
  • Renee Kiesow (Parrano/Milner Kaas)
  • Femke Koenen (Samsung)
  • Marieke Lazeroms (PLUS Retail)
  • Burton Mosmans (Tessa | Vink)
  • Fleur Osté (Unilever | Andrélon)
  • Niek Schreurs (Storytel)
  • Tess van Kempen (McDonald’s Nederland)

 

Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één maar maximaal twee A4’tjes hun argumentatie met hun cv te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist. De uiteindelijk overgebleven drie shortlistkandidaten zullen zich dan presenteren aan de jury van Next Merkenbouwer op donderdag 17 september 2020.

De jury van Next Merkenbouwer2019 is grotendeels samengesteld uit andere recente winnaars van grote vakprijzen:

Voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert

Top of Minds: Janko Klaeijsen, Founding Partner

Adverteerder van het Jaar 2018: Arno de Jong, CMO Nederlandse loterij

Consistent Accent 2018: Michiel Dammen, CMO Dienst Publiek en Communicatie

Next VEA Legend: Tim van der Wiel, Founder GoSpooky

San-bestuur/KPN: Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie

Plaats als eerste een reactie

Advertentie