Marcel van der Heijden heeft ondernemerskriebels en vertrekt bij Dept

In zijn huidige rol als commercial director kan hij zijn 'energie en passie' niet kwijt. 'Daarom heb ik de knoop doorgehakt.'

Marcel van der Heijden (35) verlaat Dept om weer te gaan ondernemen. Hij was sinds 2011 de oprichter en managing director van reclamebureau a friend of mine, dat halverwege 2016 opging in Dept.

Sinds 2018 was Van der Heijden als commercial director bij Dept verantwoordelijk voor klanten als Philips, Harman Kardon en FrieslandCampina en medeverantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten als Beiersdorf, Intersport, PVH, Hero en bol.com.

Het management van zijn team droeg Van Der Heijden in april 2018 over aan Jord Wessels en Marit Hulscher. Samen met Ana Mendez, Rene Verbong en Rens Verweij zijn zij eindverantwoordelijk voor de creatieve tak van Dept in Nederland.

Van der Heijden stopt omdat hij weer wil ondernemen. ‘De mensen die mij goed kennen, weten dat ik een échte ondernemer ben. Door de sterke internationale groei van Dept de afgelopen jaar merkte ik dat mijn rol veranderde en dat ik mijn energie en passie daar steeds moeilijker in kwijt kon. Daarom heb ik de knoop doorgehakt om weer te gaan ondernemen.’

Binnenkort maakt Van der Heijden bekend wat hij gaat doen.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie