Michiel Veugelers manager marketingcommunicatie bij IPG Mediabrands

Het gaat om een nieuwe functie binnen het bedrijf.

IPG Mediabrands

Michiel Veugelers verruilt zijn rol van senior client director bij UM voor die van manager marketingcommunicatie bij IPG Mediabrands. Hij begint per 1 mei.

Deze nieuwe functie is gecreëerd om de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven verder te professionaliseren. Hij rapporteert in deze functie aan Nathalie Peters, Head of Digital Transformation Mediabrands.

Hij zegt: 'Het marcombeleid was deels belegd binnen de labels en deels in de board van IPG Mediabrands Nederland. Het ene label gaf daar een betere invulling aan dan het andere en een helikopterview ontbrak soms. Wij zijn van nature redelijk bescheiden en vast herkenbaar, maar ook bij ons blijven veel zaken door drukte vaak liggen.

Mooie projecten, prijswinnend werk en relevante onderzoeken en events zetten we daardoor te weinig in de schijnwerpers, wat echt jammer is want het betreft relevante informatie voor onze klanten en voor de markt. '

Nathalie Peters: 'De marcomtaken waren voorheen verdeeld over de mediabedrijven. Deze gaan we nu beter structureren, waarmee zowel de in- als externe communicatie beter is gewaarborgd en naar een hoger niveau wordt getild.'

Veugelers is al veertien jaar in dienst bij UM/IPG Mediabrands in verschillende functies. Daarvoor werkte hij bij Equmedia en Kobalt. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie