Mobile Marketing Monitor 2015 weer van start

85% van de marketeers beloofde vorig jaar mobile marketing te zullen integreren in de marketingmix. Hebben ze hun belofte gehouden?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nederlandse marketeers zetten mobile steeds meer in als een geïntegreerd onderdeel van de marketingmix. Zo luidde een van de conclusies uit het Mobile Marketing Monitor-onderzoek in 2014. 93% van de adverteerders verwachtte in 2015 mobile marketing te gaan inzetten. En van de marketeers die in 2014 mobile nog niet hadden geïntegreerd, zei 85% dit voor 2015 te willen realiseren.

In samenwerking met digital marketingbureau Mediascience voeren Adformatie en Mobilemarketing.nl jaarlijks onderzoek uit naar de inzet van mobile marketing in Nederland. Het onderzoek geeft een mooi inzicht in hoe mobiel wordt ingezet door de grootste adverteerders van Nederland. Met deze gegevens signaleren we nieuwe feiten, trends en krijgt mobiel de aandacht die het verdient.

Werkt u met mobile marketing aan adverteerderszijde, en wilt u meedoen aan het onderzoek van 2015? en ontdek wat de actuele status is van mobile marketing bij adverterend Nederland. Invullen duurt ongeveer 5 minuten, respondenten maken kans op een leuke incentive.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie