'Mobile Predictions 2014: What will and won't happen'

Thomas Husson en Julie Ask van Forrester Reasearch hebben hun mobile verwachtingen voor dit jaar gepubliceerd in het rapport 'Mobile Predictions 2014: What will and won't happen'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie
Mobile overstijgt digital 

Volgens Hussson wordt mobile marketing vaak onder de noemer &;digital&; gezet, maar heeft effect op de gehele bedrijfsvoering. Thomas Husson: "Mobile is becoming not only the new digital hub but also the bridge to the physical world. That’s why mobile will affect more than just your digital operations — it will transform your entire business. 2014 will be the year that companies increase investments to transform their businesses, with mobile as a focal point,"

Big Data

Relevantie is bij mobiel altijd al key geweest, maar dit zal komend jaar nog belangrijker worden. Consumenten moeten op het goede moment, met de juiste tool en content &;engaged&; worden. Via de mobiel wordt voldoende data gegenereerd om te zien hoe en wanneer je consumenten kan converteren naar klanten. 


Mobile Advertising

Mobile advertising begint volwassen te worden. Nieuwe advertentieformaten worden steeds beter aangepast op het gebruikte scherm. Steeds vaker zal video onderdeel zijn van een mobile campagne


What won&;t happen in 2014? 
Husson en Ask verwachten trouwens niet dat bedrijven op gebied van mobile dit jaar een inhaalslag naar hun klanten gaan maken. Julie Ask: "Your customers&; expectations are higher than you can achieve and are evolving faster than you can move - unless you are a mobile leader with agile development teams in place." 

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie