New Growth Strategies (TBWA) stelt Merle Weil aan als head of brand positioning

Merkbouwer Weil verdiende haar sporen als merkbouwer onder meer bij L’Oréal, Coca-Cola en de Bijenkorf.

Merle Weil
New Growth Strategies

New Growth Strategies, het nieuwe adviesbureau van TBWA, heeft Merle Weil aangesteld als head of brand positioning. Weil is een merkbouwer met ruim 20 jaar ervaring.

Ze werkte bij multinationals in fmcg en retail zoals L'Oréal, Coca-Cola en de Bijenkorf, voor marketingadviesbureau (EY)VODW, en werkte als freelancer voor merken als Conimex, Heinz, Mentos, Doritos, LIGA, KNVB en Scotch&Soda op het gebied van marketing, strategie, positionering, communicatie, media en productontwikkeling.

New Growth Strategies is onder leiding van Marc van Eck en Joost van Gelder een zelfstandig bureau in het netwerk van TBWA.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie