Nima werkt samen met Amsterdamse MBO-scholen

Doel van de samenwerking is volgens Nima onder meer ‘het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs’.

  • Carriere
  • 16 July 2018
  • Redactie Adformatie
Homepage ROCvA

Het ROC van Amsterdam en Flevoland (ROCvA), een organisatie voor MBO- en volwassenenonderwijs, en Nima zijn een samenwerking aangegaan.

Nima over de samenwerking:  ‘Het doel is het digitaliseren van onderwijs en het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs. ROCvA gaat examens afnemen in Basiskennis Marketing en NIMA A Marketing; twee niveaus bij verschillende studiejaren.’

Advertentie

Basiskennis

Daarnaast meldt Nima dat het samen met ROCvA een mbo-keuzedeel Online Marketing ontwikkelt, een keuzedeel van 480 uur. Nima biedt momenteel al twee mbo-keuzedelen aan, Basiskennis Marketing (240 uur) en Marketing (480 uur). Zowel Nima als ROCvA zijn partners van het initiatief House of Digital. Nima: ‘Daar wordt gewerkt aan het nieuwe keuzedeel Online Marketing en aan het digitaliseren van het onderwijs.’

Door de samenwerking wordt ROCvA erkend als Nima Education Partner voor de opleiding Medewerker Marketing en Communicatie Niveau 4.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie