Nominatie Calvé Pindakaas voor RAB Radio Advertising Award

Calvé Pindakaas is met haar radiocommercial genomineerd voor de RAB Radio Advertising Awards Publieksprijs 2014.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De radiocommercial, in de vorm van het ouderwetse Polygoon-journaal, kondigt het 65-jarig bestaan aan met daaraan gekoppeld een prijsvraag. De commercial is gemaakt door reclamebureau ALFRED.
 
De commercial is de populairste in de periode onder consumenten in september-oktober 2013. Vooral vrouwen en 35-54 jarigen gaven een hoge waardering aan deze radiocommercial. Calvé is met 72,9% van de stemmen eerste geworden. Spits is tweede met de radiocommercial “Laat de dag maar komen” (70,4%) en de derde plaats is voor C1000 met “Geen kaart” (67,7%).
 
Het organiseert op 10 juni 2014 de uitreiking van de Radio Advertising Awards waarin de publieksprijs een van de radio awards is. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie