Onder het motto 'Dekamarkt wordt scherper' start de super een spaaractie voor keukenmessen

Gedurende 15 weken kan er gespaard worden voor 'kwalitatief hoogwaardige keukenmessen van het design merk Thomas by Rosenthal Group'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aanstaande zondag 6 september geeft supermarktketen DekaMarkt het startschot voor een design keukenmessenactie. Klanten kunnen tot en met 19 december bij elke 10 euro aan boodschappen &;mespuntjes&; verdienen. Hiermee kan men sparen voor gratis messen van het design merk Thomas by .

Gedurende 15 weken kan er gespaard worden voor keukenmessen van het design merk Thomas by Rosenthal Group. De keuze bestaat uit 6 verschillende messen, waaronder een koksmes, broodmes en santoku mes. Verder behoren een messenslijper en messenblok tot het assortiment. Er hoeft, na het inleveren van een volle spaarkaart, niet bijbetaald te worden. Dit maakt het tot de grootste design messenactie die Nederland ooit gehad heeft.
 
Marketing manager Isabelle Beukert licht verder toe: &;DekaMarkt wordt scherper. Dit uit zich niet alleen in onze messenactie, maar dit ondersteunen we ook met onze vernieuwde weekfolder met meer inspiratie,  nog scherpere prijsacties en speciale weekstunts.&;

Dekamarkt is onderdeel van Detailresult, waaronder ook de supermarktketen Dirk valt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie