Opvallers Field Force

De perfecte kweekvijver voor Young Professionals

Fieldmarketingbureau Opvallers uit Eindhoven staat bekend om onder andere instore en nearstore  merk- en shopper activatie campagnes. Hierbij zet het bureau wekelijks honderden promotors aan het werk, verspreid over het hele land. Afgelopen jaren is dit de perfecte kweekvijver gebleken voor young professionals en zien we aan de andere kant dat onze klanten een deel van hun buitendienst gaan outsourcen. Met de arbeidsmarkt onder hoogspanning is dit hèt moment waarop Opvallers inspringt op het wederzijdse wensenpakket van zowel haar klanten als haar ervaren medewerkers.
 

Als je er even over nadenkt is het eigenlijk heel logisch stap voor een bureau als Opvallers. Jongeren zijn op zoek naar een bijbaan tijdens hun studie. Vervolgens zijn ze klaar met hun studie en gaan ze op zoek naar een baan. Aan de andere kant zijn de opdrachtgevers van Opvallers vaak een springplank voor jonge professionals. En in een arbeidsmarkt als deze hebben zij het voor het zeggen. Wat nou als je matchmaker zou kunnen zijn deze twee partijen. Maak kennis met Field Force.
 

Van bijbaan tijdens je studententijd naar springplank voor je carrière

Martin Damen, Opvallers; ‘Jongeren die bij Opvallers aan de slag gaan als promoter doen ontzettend veel ervaring op. Ze krijgen trainingen en workshops en worden aangestuurd en begeleid door onze teamleiders en field managers. Je ziet ze soms als schuchter tiepje binnenkomen en gaandeweg zie je ze zienderogen groeien. Bijvoorbeeld op communicatief vlak, maar ook hun salesvaardigheden gaan vaak snel vooruit. En indirect maken ze al kennis met de branche waarin ze uiteindelijk terecht willen komen. Want doorgaans volgen onze promoters opleidingen zoals commerciële economie en marketing management.’

Opdrachtgevers van Opvallers bevinden zich vooral aan de merkzijde van het werkveld. Er komen met regelmaat vacatures beschikbaar waarbij er naar starters op de arbeidsmarkt gevraagd wordt. En die markt staat op dit moment op springen. Voor organisaties zoals BSH (Bosch en Siemens) en Sony is het nieuwe label van Opvallers een enorme uitkomst. ‘Field Force zorgt ervoor dat we de krenten uit de pap kunnen vissen als het gaat om aanstormend commercieel talent.’ Etem Cetin: ‘Young professionals die ervaring op hebben gedaan bij Opvallers zijn letterlijk klaargestoomd voor een carrière bij ons. Als het gaat om soft skills en communicatieve vaardigheden hebben ze precies de skill set waar wij naar zoeken.’

Etem Cetin, commercieel directeur; ‘Afgelopen half jaar hebben we een pilot gedraaid waarbij we tien mensen (fte’s) hebben geplaatst bij bestaande opdrachtgevers van Opvallers. Deze hebben we uitvoerig begeleid en gemonitord aan beide kanten. Het talent is enorm blij om deze kans te krijgen en ook opdrachtgevers zijn gigantisch in hun nopjes omdat je veel minder tijd bezig zijn met begeleiding. Daarin spelen wij immers nog steeds een hele belangrijke rol.’


Wil je meer weten over de mogelijkheden van Field Force? Benieuwd wat Opvallers voor jouw business kan betekenen? Bel of mail met Luc van de Riet 040 7820 010 / luc@opvallers.nl.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.