PR-bureau met innovatief idee wint 25 duizend euro

De VPRA en Stichting Auspiciën voegen een MVO-award toe aan de Dutch PR Awards.

  • Carriere
  • 26 February 2015
  • Redactie Adformatie
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

De VPRA en Stichting Auspiciën reiken dit jaar een MVO-award uit tijdens de Dutch PR Awards. De winnaar van het beste pr-idee voor een maatschappelijk initiatief ontvangt een cheque ter waarde van 25.000 euro het idee te realiseren.

Inspireren

De organisaties willen met de award ‘de branche inspireren om pr-expertise in te zetten voor maatschappelijk relevante doelen en ook innovatie stimuleren’. 

Online stemmen

De inzendingen worden door een commissie beoordeeld waarna de geselecteerde ideeën online worden gepresenteerd. Het publiek kan vervolgens online en voorkeursstem uitbrengen, maar deze stemming is niet doorslaggevend. De Stichting Auspiciën en de VPRA bepalen uiteindelijk een top-5 en de winnaar. Deze worden tijdens de uitreiking van de Dutch PR Awards bekend gemaakt.

Inschrijven

Deelnemers kunnen zich vanaf begin maart inschrijven. vindt u de voorwaarden.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie