‘Publiciteit Verzekerd!’ van start

Deze week start een groep zelfstandige specialisten in perszaken met ‘Publiciteit Verzekerd!’ Het is een pakket persdiensten op abonnementsbasis. Doelgroep: het mkb en organisaties zonder persvoorlichter en/of afdeling communicatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het basispakket bestaat uit een analyse van de publiciteitsgevoelige sterkten en zwakten van de organisatie en een hierop gebaseerd publiciteitsplan. Met daarbij de garantie dat voor de pakkethouder – bij een crisis – 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is. Aanvullend op het basispakket biedt Publiciteit Verzekerd! ook ondersteuning bij de uitvoering van publiciteitsplannen. Bijvoorbeeld door het opstellen en verzenden van persberichten, redactie en productiebegeleiding van nieuwsbrieven, organisatie van persconferenties, presentatie- en mediatrainingen.

Publiciteit Verzekerd! bestaat uit een pool van zeven senior specialisten in perszaken: Krijn van Rijn (foto), Rob Kouwenhoven, Bob Kiel, Kick Klein, Lex Linsen, Tom Gordijn en Sytske Schoenmakers. Zij hebben ervaring in woordvoering voor onder meer (startende) ondernemers, zakelijke dienstverlening, onderzoeksinstituten, onderwijs- en zorginstellingen, politie, rampenbestrijding en overheden.

Publiciteit Verzekerd! heeft vrijwel geen overheadkosten waardoor opdrachtgevers volgens de initiatiefnemers meer waarde voor minder geld krijgen dan bij (grote) traditionele communicatie- en pr-bureaus.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie