Ronald Voorn: 'Onderscheid tussen klassieke en digitale bureaus is van de gekke'

Vincent Mispelblom Beyer interviewt de ex-reclameman en ex-marketingdirecteur van Heineken over zijn werk als 'merkwetenschapper'

Ronald Voorn praat met Vincent Mispelblom Beyer over wat de reclamewereld verkeerd doet, waarom technologie van Apple niet is wat het lijkt en hij doet voorspellingen voor de toekomst van het vak. Dit doet hij in Flexfirm TV, een online talkshow die Mispelblom Beyer zelf produceert.

Voorn was tot 2007 bij Heineken wereldwijd verantwoordelijk voor de marketing. Nu is hij adviseur, docent en wetenschapper op het gebied van marketing en communicatie. Daarnaast schreef hij samen met Jan Dijkgraaf het boek Voodoo Marketing dat gaat over marketing en ethiek.

Het is de tweede aflevering van de serie over marketing en communicatie. In de eerste aflevering sprak Mispelblom Meyer met Pascal Boogaert.

Credits:
Camera & regie: Nina Mispelblom Beyer
Creative direction: Remco Sangers
Muziek: Ramon Tiernagan

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie