Rufus Ketting is de nieuwe creatief directeur van bureau Natwerk

Hij vertrok bij KesselKramer en leidt nu samen met Frank de Ruwe het creatieve team van Natwerk.

Rufus Ketting (43) is vanaf 1 januari bij Natwerk begonnen als creatief directeur. Hij werkt al jaren in de creatieve industrie, meest recent bij KesselsKramer.

Samen met Frank de Ruwe
Ketting krijgt de functie creatief directeur naast Natwerk-oprichter Frank de Ruwe. Zij sturen vanaf nu samen het creatieve team aan. De Ruwe: 'De groei van het bedrijf en de toename van grote klanten maken de komst van iemand als Rufus noodzakelijk. Daarnaast zitten we op persoonlijk en creatief gebied op één lijn. Hij brengt een enorme berg nieuwe energie met zich mee waar we allemaal heel blij van worden.'

How's en why's
Ketting is enthousiast over zijn nieuwe functie. Hij noemt Natwerk 'het allerbeste "how-bureau" van Nederland' (een verwijzing naar de gouden cirkel van Simon Sinek). Ketting: 'Natwerk heeft how’s bedacht die honderd senior creatives in hun hele loopbaan samen nog niet bij elkaar verzonnen krijgen. En dat moeten we blijven doen. Ik ben van plan er wat goeie, creatieve why’s aan toe te voegen.'

Bureau Natwerk staat bekend om opvallende acties, zoals in 2017 de Koffieloze Koffiebar voor Solidaridad en de kledinglijn voor snackbar Febo. Het bureau maakt ook reclamecampagnes voor merken als Youfone, Intertoys en Desperados en heeft een aantal eigen merken: Bello Limoncello, Broesko en Sterkwater.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie