Sea Shepherd creëert merk om kinderen te leren over de plastic soep

Pollutoys-knuffels moeten kleine kinderen milieubewust maken.

Milieuorganisatie Sea Shepherd werkt samen met bureau Fred & Farid Shanghai in het creëren van het merk . Doel: kinderen milieubewust te maken.

Willy the whale
Het zijn acht knuffels, met namen als Mark the shark, Pelle the pelican, Martha the ray manta, Willy the whale en Penny the Penguin, die kleintjes tussen de drie en vijf jaar leren over de gevaren van plastic zwerfvuil voor milieu en dieren. Want in de buiken van de knuffels zit allemaal troep zoals een plastic zak, plastic flessen, rietjes, bekers, ballonnen - net als de knuffels gemaakt van stof.

Jonge kinderen onthouden 77 procent beter wat ze leren als speelgoed in het leerproces wordt gebruikt.  

De knuffels zijn in samenwerking met peuterjuffen en -meesters en opvoedkundigen ontwikkeld.

Credits
Bureau: FRED & FARID Shanghai
Klant: Sea Shepherd
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisor: Jeroen Botter, Heather Stimmler, Alex Cornelissen
Agency Supervisor: Fanny Landrieu, Solene Marce, Wenwen Zhao
Executive Creative Director: Feng Huang
Copywriter: Xuan Pham, Jean-Baptiste Le Divelec
Art Director: Xuan Pham, Sonali Ranjit
Toy Designer: Andrea Vida
Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie