Second Opinion voegt Joosen en Nassar toe aan team van experts

Second Opinion is een nieuwe adviesplatform waar beslissers in marketing, communicatie en innovatie plannen kunnen laten toetsen.

Het initiatief van Jeroen de Bakker, dat afgelopen november is live gegaan, verwelkomt twee nieuwe (internationale) experts: Annemarie Joosen en Yvonne Nassar. Via Second Opinion zijn ze meerdere keren per jaar beschikbaar voor een een-op-een gesprek. Met de toevoeging van het duo komt het totaal aan Second Opinion-experts op zeventien.

Advertentie
advertisement

Joosen vervulde marketingtaken bij onder meer Dunnhumby (Tesco) in London, bol.com en de Nederlandse Staatsloterij. Zes jaar geleden begon ze als Head of Marketing bij Marktplaats en werd vervolgens CMO van zowel Marktplaats als zusterplatform Tweedehands. Sinds afgelopen maand werkt zij als director strategy & innovationa a.i. bij creatief online Marketingbureau Timm & Pimm. Joosen is beschikbaar om mee te kijken naar jaarplannen, innovatie-voorstellen, merkpositioneringen en digitale strategieën.

Nassar heeft een achtergrond in de hospitality branche en zakelijke dienstverlening. Ze werkte onder meer als director marketing Europe bij Dolce Hotels & Resorts in Parijs en heeft in Nederland en Engeland internationale marketing- en salesafdelingen opgezet. Momenteel werkt ze als head of customer strategy & marketing bij RAI Amsterdam. Zij is via Second Opinion een paar keer per jaar beschikbaar om een blik te werpen op marketingstrategieën, (digitale) marketingplannen, innovatie-voorstellen en belevingsconcepten.

Onder de zeventien experts die zich inmiddels bij Second Opinion hebben aangesloten, bevinden zich onder meer René Repko, Janneke Niessen, Alfred Levi, Ronald Voorn, Jacqueline Post, Diederick Koopal en Jim Stolze. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie