Strategy director Marc Leurs naar Xsaga

Marc Leurs, twaalf jaar lang head of strategy bij TBWA\Neboko, wordt strategy en content director bij Xsaga.

Marc Leurs vertrok afgelopen zomer na twaalf jaar als head of strategy bij TBWA\Neboko en orienteerde zich op een nieuwe stap. Na het eerste en tweede decennium van zijn carriere in respectievelijk activatie en merkstrategie actief te zijn geweest, besloot hij nu naar een bureau over te stappen dat actief in experiential communicatie. Xsaga werkt voor A-merken in de commerciële én culturele sector.

Leurs over zijn stap: 'Ik was toe aan iets meer betekenisvolle impact op kleinere doelgroepen. Ook wilde ik weer wat nieuws leren. Xsaga is altijd sterk in creatief
gedomineerde concepten. Ik ga er meer merkstrategie aan toevoegen én kan mezelf verder ontwikkelen.'


Leurs treedt als Strategy & Content Director toe tot het management van het bureau. Patrick Roubroeks, founding director,over zijn komst: 'Met de groeiende
behoefte van onze opdrachtgevers aan live contact met doelgroepen, groeit ook de behoefte aan meer merkstrategie in de aanpak. Marc brengt naast een stevige dosis merk- en activatiekennis, ook een senioriteit mee die dit bureau goed van pas komt in de groei die het doormaakt.'

Xsaga werkt ondermeer voor KLM, Unilever en Albert Heijn. 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Simon Neefjes
Mooie match! Van harte!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie