Succesvol marketing technology inzetten binnen B2B marketing

Wil jij weten hoe je de juiste marketing technology tool kiest en implementeert? Meld je dan aan voor deze online clinic op 28 september!

Binnen B2B is de customer journey meestal complexer dan in B2C. Om de customer journey goed te laten verlopen zal er marketing technologie aanwezig moeten zijn. Voor iedere fase in de customer journey is wel een tool. Hoe kies je dan de juiste tool en hoe implementeer je deze? Leer het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 28 september
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic wordt de ervaring van spreker Elias Crum zichtbaar. Hij deelt praktische voorbeelden en how-to's, maar vooral belangrijk: de valkuilen. Zo weet jij waar je op moet letten om succesvol te zijn en kun je dit toepassen na de clinic.

Voor wie?

De clinic is interessant voor alle B2B marketers (zowel op operationeel als leidinggevend niveau).

Over de spreker

Elias is ondernemer in de marketing technologie, hij is eigenaar van Marketing Guys: het bekendste onafhankelijke B2B marketing technologie bureau in Nederland. Bedrijven komen bij hem om 3 redenen: meer omzet, een betere naambekendheid en het aantonen van de ROI op marketing. Daarnaast is hij de host van de Marketing Technology Podcast met inmiddels bij 150 afleveringen vol prominente internationale gasten op marketinggebied.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-steam

Meld je gratis aan  »

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.