Tim van Aerschot van Ogilvy naar Glasnost, Sandra van der Hoogt naar HollandSpoor

Glasnost groeit naar 25 mensen, HollandSpoor vergroot expertise in crisiscommunicatie en woordvoering.

Tim van Aerschot

PR-bureau Glasnost heeft creatief strateeg Tim van Aerschot aangetrokken van Ogilvy Amsterdam. Van Aerschot werkte de afgelopen twee jaar voor het reclamebureau en was er creatief verantwoordelijk voor de PR en digitale concepten voor het merkenportfolio van Bacardi Nederland, Halo Top en TK Maxx.

Ook was Van Aerschot medeverantwoordelijk voor de campagnes KFC #gettheoriginal, Ford Handicab en ProRail Victim Fashion, waarover veel commotie ontstond. Deze confronterende campagne wekte woede bij veel conducteurs en machinisten.en werd na drie dagen gestopt omdat ‘de doelen zouden zijn behaald’.

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost, vindt het een voorbeeld van een goed creatief concept waarmee Van Aerschot veel PR-aandacht wist te trekken. ‘We zijn er van overtuigd dat Tim met zijn creativiteit en lef bij Glasnost meer van dit soort concepten leven in gaat blazen.’

HollandSpoor

Ook communicatiebureau HollandSpoor heeft vers bloed in zijn gelederen. Adviseur en woordvoerder Sandra van der Hoogt is gestart op 1 juli. Met haar komst vergroot het Rotterdamse communicatiebureau haar expertise in woordvoering, crisiscommunicatie, projectcommunicatie en contentmarketing.

Sandra van der Hoogt (1984) werkte de afgelopen 13 jaar als woordvoerder en senior adviseur bij de politie in Rotterdam en de laatste 10 maanden bij het UMC Utrecht. Met name bij de politie heeft ze veel ervaring opgedaan met woordvoering in crisissituaties.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie