In die strategie behouden titels als NRC Handelsblad, nrc next en nrc.nl hun karakter en maken tegelijk deel uit van het overkoepelende merk NRC. In de huidige campagne – “Ik denk NRC”- worden vooral de kernwaarden van het merk NRC benadrukt.
Nu komen de titels NRC Handelsblad, nrc.nl en nrc next afzonderlijk en prominent aan bod, in specifieke campagnes. Die gaan niet alleen over de verbindende factor maar juist ook over de onderdelen waar de titels elkaar aanvullen. Jessica Wit (uitgever nrc next): 'De NRC campagne laat goed zien tot welke familie nrc next behoort. De nieuwe uitingen gaan verder en leggen ook het karakter van de titel bloot.'
De basis voor de campagne wordt gevormd door de kernwaarden van nrc next: jong, optimistisch, toekomstgericht en pionierend. De nrc next campagne wordt gevoerd op de radio, via outdoor, in print en online. In een vergelijkbare stijl zijn later in het jaar titelcampagnes van NRC Handelsblad en nrc.nl te verwachten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!