Tweede editie van 21 minuten

Het grootscheepse online opinieonderzoek 21 minuten is zojuist voor de tweede keer van start gegaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds deze week kunnen bezoekers van de website weer hun mening geven over politici, veiligheid, de toekomst van de hypotheek en andere onderwerpen, die de Nederlandse gemoederen bezighouden. Het opinieonderzoek leverde vorig jaar maar liefst 150.000 respondenten op.

Het onderzoek is onafhankelijk en belangeloos en wordt georganiseerd door onder meer McKinsey en Company, Planet Internet, AD, NRC Handelsblad, RTL, SBS en de STER. De bedoeling is om via een brede meting duidelijk te maken hoe Nederlanders denken over tal van onderwerpen.

De vragen zijn divers en variëren van 'hoe gelukkig bent u' en 'maakt u zich zorgen over Nederland' tot 'aan welk onderwerp zou u geld geven als de regering wat overhoudt'. Daarnaast krijgen de websitebezoekers persoonlijke vragen die anoniem worden behandeld. (AD)

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie