Typetjes Van Koningsbrugge doen rebranding Overtoom

'Het nieuwe Overtoom is Manutan', die boodschap moet ‘change manager’ Bob de Haan overbrengen. En andere typetjes van Jeroen van Koningsbrugge.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Maandag 6 januari is de van Overtoom gestart. De nieuwe merknaam – Manutan – en bijbehorende merkwaarden wordt voor het voetlicht gebracht door een drietal Draadstaal-achtige typetjes die allen worden neergezet door Jeroen van Koningsbrugge. Draadstaal-regisseur Willem van der Vet was nauw betrokken bij de commercial.

Het bureau achter de campagne, Canday, spreekt van een realtime rebrandingcampagne. De campagne bestaat verder uit social media, video content, conversation management en online activaties.

Credits:

Creatief bureau: Canday
Strategie: Joris Verhaak / Barry de Waal
Concept: Barry de Waal / Joris Verhaak / Hans Segeren
Creatieve directie: John Lommers
Projectmanagement: Hennie Bouwe / Danielle van Disseldorp
Accountmanagement: Natascha van den Ende / Inge Hubers
Bob de Haan, Annette, Berrie: Jeroen van Koningsbrugge

Klant: Manutan
CEO: Ghislaine Duymelings
Marketingdirecteur: Arie van Dusseldorp
Marketingmanager: Cees van der Wel
Manager Customer Marketing: Liesbeth de Groot

Filmproductie: Wenneker Online Film
Regisseur: Willem van der Vet
Producer: Robert Verberne

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie