Verslag How Brands Grow Event 'boost your salience'

Donderdag 18 januari: de dag dat het stormde. Maar liefst 50 genodigden wisten Hotel New York te bereiken. En dat ondanks code oranje (later zelfs rood) met uitgevallen treinen en afgesloten wegen. Volgens de meest recente wetenschappelijke publicaties is het code rood: in de marketingwereld wordt nog te vaak uitgegaan van de verkeerde veronderstellingen als het gaat om consumentengedrag. Tijd dus voor code Blauw: nieuwe principes toepassen om je merk een impuls te geven.

  • Carriere
  • 2 February 2018
  • Blauw Research
Tijdens het Event gaven Mars en Incentro een presentatie. Catrien d’Ancona, category director bij Mars, vertelde hoe de theorie van Byron Sharp in de praktijk gebruikt wordt bij Mars. Paul Baan, board member bij Incentro gaf een boeiende presentatie over waarom Incentro primair haar naamsbekendheid wilde laten groeien en secundair merkherkenning wilde ontwikkelen. Daarnaast presenteerden Sanna van Geldermalsen en Ricardo van der Valk de essesnties van How Brands Grow in een notendop. Klik door op de onderstaande linkjes om de samenvattingen te lezen: Meer weten over hoe Blauw merken helpt groeien?

Lees hier meer.
Advertentie